Gdzie mogę znaleźć numer telefonu zaufania?

przez | 12 lipca, 2022

Telefony zaufania mogą pomóc Ci w rozwiązaniu problemów, z którymi się borykasz. Agencje te świadczą bezpłatne i poufne usługi. Dzwoniąc do jednej z tych agencji, możesz otrzymać kilka pytań, które pomogą zrozumieć Twoje potrzeby. Na przykład może to być pytanie o wiek, preferowane zaimki lub powód, dla którego dzwonisz. Chociaż pytania te mogą wydawać się natrętne, nie musisz na nie odpowiadać.

Worker2Worker

Numer infolinii Worker2Worker to gorąca linia dla osób, które potrzebują porozmawiać z prawdziwą osobą w miejscu pracy. Serwis ma na celu pomóc pracownikom w codziennych wyzwaniach, takich jak zarządzanie obciążeniem pracą, osiągnięcie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, radzenie sobie z wtórną traumą i wiele innych. Oferuje również debriefingi kryzysowe dla zespołów. Do tej pory infolinia nawiązała ponad 50 000 kontaktów z pracownikami.

Ta bezpłatna i poufna infolinia prowadzona jest przez Rutgers University Behavioral Health Care. Zatrudnia ona doradców, którzy mają doświadczenie w pracy z pracownikami DCF i rozumieją presję związaną z tą pracą. Wyszkoleni doradcy mają również dostęp do sieci usług skierowań i mogą pomóc pracownikom w rozwiązaniu ich problemów.

Mom2Mom

Infolinia Mom2Mom jest obsługiwana przez matki dzieci o specjalnych potrzebach. W oparciu o model wsparcia rówieśniczego, kobiety te dzielą się zasobami, prowadzą grupy wsparcia i użyczają empatycznego ucha. Infolinia służy w szczególności kobietom z niedostatecznie reprezentowanych społeczności, takich jak kobiety, które miały małe dzieci z niepełnosprawnością, które “wyszły z domu” oraz członkom społeczności hiszpańskojęzycznej.

Numer jest czynny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu i posiada dedykowanego doradcę ds. wsparcia rówieśniczego. Infolinia została uruchomiona w New Jersey, ale obecnie doradcy badają zasoby również w innych stanach. Od momentu uruchomienia usługi skontaktowało się z nią ponad 70 000 mam.

Klientami infolinii są matki dzieci z autyzmem, niepełnosprawnością i chorobami psychicznymi. Wiele osób dzwoniących zgłasza, że usługa zapewnia komfort i wsparcie. Program współpracuje również z Departamentem Dzieci i Rodzin w New Jersey, oferując usługi pokrewne. Przeszkoleni doradcy mogą zapewnić wsparcie i skierowania dla rodziców i dzieci, którzy zmagają się z problemami związanymi ze zdrowiem psychicznym, nadużywaniem substancji lub nadużywaniem.

Infolinia Mom2Mom jest bezpłatnym, poufnym i tajnym serwisem prowadzonym przez University Behavioral HealthCare. Oferuje wsparcie rówieśników i ocenę telefoniczną. Dodatkowo, posiada sieć usług skierowań i grup wsparcia, aby pomóc matkom, które potrzebują dodatkowej pomocy. Jest on zaprojektowany tak, aby oferować wsparcie dla matek dzieci ze specjalnymi potrzebami, a także oferuje usługi wsparcia po zakończeniu leczenia.

RAINN National Sexual Assault Hotline

RAINN’s National Sexual Assault Hotline łączy ofiary gwałtu z wyszkolonymi profesjonalistami, którzy mogą zapewnić poufne wsparcie. Są oni dostępni 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Krajowa gorąca linia jest obsługiwana przez wyszkolonych specjalistów RAINN w Nowym Jorku i Waszyngtonie. Od momentu uruchomienia infolinii pomogła ona ponad 300 000 osób w potrzebie.

Ta bezpłatna 24-godzinna infolinia łączy ofiary przemocy seksualnej i ich bliskich z usługami, które mogą pomóc im się wyleczyć. Gorąca linia zapewnia również poufne wsparcie, informacje i skierowania. Ważne jest, aby pamiętać, że napaść seksualna nie jest twoją winą. Osoby, które przeżyły, muszą poświęcić czas, aby zadbać o siebie.

Krajowa infolinia RAINN ds. przemocy seksualnej ma za zadanie połączyć ocalałych i ich bliskich z wykwalifikowanymi doradcami. Wyszkolony personel składa się z osób o różnym wykształceniu, które mogą pomóc ocalałym i ich rodzinom w ich potrzebach. Opiekunowie gorących linii starannie sprawdzają i szkolą każdego pracownika.

Oprócz wsparcia dla osób, które przeżyły napaść seksualną, RAINN oferuje również zasoby dla ofiar i świadków. Oferuje również czaty peer-to-peer i artykuły dotyczące samoopieki. Ocaleni mogą rozmawiać ze sobą anonimowo lub za pośrednictwem moderowanego czatu.

Telefon zaufania DCF w razie katastrofy

Telefon zaufania w razie katastrofy łączy dzwoniących z doradcami kryzysowymi w ich okolicy. Doradcy mogą zapewnić poufne porady, skierowania i inną pomoc potrzebną ofiarom katastrofy. Infolinia działa przez całą dobę i jest wielojęzyczna. Osoby dzwoniące w języku hiszpańskim mogą wysłać SMS o treści “HABLANS” pod numer 66746.

Linia udziela również informacji na temat lokalnych zasobów i usług. Na przykład rządowa organizacja Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA) zapewnia dzwoniącym doradztwo kryzysowe przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Dostępne są również zasiłki SNAP i pomoc dla bezrobotnych w przypadku katastrofy. Infolinia może również pomóc osobom w kryzysie znaleźć sposoby na odzyskanie stabilności i rozpoczęcie odbudowy swojego życia.

Krajowy telefon zaufania NAMI

Krajowy telefon zaufania NAMI zapewnia bezpłatne i poufne wsparcie osobom cierpiącym na choroby psychiczne. W telefonie zaufania pracują wyszkoleni wolontariusze, którzy udzielają informacji, wsparcia i podają praktyczne kroki. Można się z nimi skontaktować przez telefon lub czat internetowy i mogą oni dostarczyć informacji i skierowań na temat lokalnych zasobów. Wolontariusze muszą posiadać komputer i szybkie łącze internetowe.

Infolinia jest czynna siedem dni w tygodniu, od 10.00 do 22.00 EST, od poniedziałku do piątku. Infolinia zapewnia również wsparcie peer-to-peer dla osób zmagających się z chorobami psychicznymi. Całodobowa infolinia jest obsługiwana przez adwokatów, którzy udzielają współczującego wsparcia, informacji o interwencji kryzysowej i usługach skierowania w ponad 200 językach.

Założone w 1979 roku NAMI jest największą oddolną organizacją zajmującą się zdrowiem psychicznym w kraju. Jej misją jest poprawa jakości życia osób z poważnymi chorobami psychicznymi i ich rodzin. Organizacja posiada lokalne oddziały w każdym stanie i w ponad 1100 społecznościach w całych Stanach Zjednoczonych. Do tej pory pomogła milionom ludzi.

Osoby szukające pomocy mogą również połączyć się z Grupą Wsparcia Rodziny NAMI. Grupy te są prowadzone przez rówieśników i składają się z osób z chorobami psychicznymi i ich rodzin. Grupy są zorganizowane w taki sposób, że głos każdego jest słyszalny.

Krajowa infolinia SAMHSA

Krajowa infolinia SAMHSA jest bezpłatnym, całodobowym telefonem zaufania dla osób w kryzysie lub zagrożonych. Dzwoniący mogą porozmawiać o takich sprawach jak nadużywanie substancji, związki, tożsamość seksualna, pokonywanie przemocy, depresja, samotność i inne. Doradcy kryzysowi mogą również skierować rozmówców do zasobów w ich okolicy.

Krajowy telefon zaufania SAMHSA jest bezpłatny i poufny, dostępny w języku angielskim i hiszpańskim. Dzwoniący mogą porozmawiać z doradcą lub wolontariuszem. Doradcy są lepiej przeszkoleni i mają większe doświadczenie, ale wolontariusze również są przeszkoleni do udzielania wsparcia. W niektórych telefonach zaufania dostępne jest również wsparcie rówieśników, którzy łączą dzwoniących z osobami, które były w podobnej sytuacji.

Telefon zaufania pomaga ludziom radzić sobie z ich problemami, zapewniając wsparcie emocjonalne i porady. Wiele telefonów zaufania ma specjalistyczne programy dla różnych typów ludzi i problemów. Na przykład, niektóre specjalizują się w leczeniu zaburzeń odżywiania, takich jak anorexia nervosa. Inne mogą specjalizować się w autyzmie i ADHD.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *